Meldpunt
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. We nodigen je uit om dit aan ons kenbaar te maken, zodat we het recht kunnen zetten.
Meldpunt
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. We nodigen je uit om dit aan ons kenbaar te maken, zodat we het recht kunnen zetten.
Meldpunt
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. We nodigen je uit om dit aan ons kenbaar te maken, zodat we het recht kunnen zetten.
Hoe kun je een klacht indienen
Bij Zijdewind Adviseurs & Accountants streven we ernaar om u op een uitstekende en correcte manier van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt (niemand is perfect) of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Als dit het geval is, hopen we dat u direct contact met ons opneemt, zodat we samen met u een goede oplossing kunnen vinden om het probleem te verhelpen. We gaan ervan uit dat uw klacht oprecht is en voortkomt uit oprechte en gerechtvaardigde zorgen. Uw klacht biedt ons de kans om eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. We nemen iedere klacht serieus en behandelen deze met grote zorgvuldigheid.
Vaak ontstaan klachten door misverstanden die vaak in een goed gesprek kunnen worden rechtgezet. Daarom geven we de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Dit stelt ons ook in staat om een beter beeld te krijgen van de aard van de klacht en hoe deze is ontstaan. Op deze manier hopen we snel tot een oplossing te komen.
Mocht het probleem niet oplosbaar zijn via een gesprek of heeft u liever geen gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Om ervoor te zorgen dat uw klacht objectief en deskundig wordt behandeld, hebben we onze formele klachtenregeling uitbesteed aan Auxilium Adviesgroep B.V. in Leusden. Auxilium beschikt als professionele dienstverlener binnen de accountancybranche over alle expertise om uw klacht zorgvuldig en objectief af te handelen.
Klachtenformulier
Om uw formele klacht in te dienen, kunt u gebruik maken van het klachtenformulier dat u hier kunt downloaden. U kunt het ingevulde formulier per e-mail sturen naar klachtenregeling@auxiliumadviesgroep.nl. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie van Auxilium. Mocht het om bepaalde redenen langer duren, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen en u informeren over de verdere procedure. Met het oog op beroepsreglementering, leggen wij klachten vast en nemen deze mee in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.
Laat een bericht achter
Hoe kun je een klacht indienen
Bij Zijdewind Adviseurs & Accountants streven we ernaar om u op een uitstekende en correcte manier van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt (niemand is perfect) of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Als dit het geval is, hopen we dat u direct contact met ons opneemt, zodat we samen met u een goede oplossing kunnen vinden om het probleem te verhelpen. We gaan ervan uit dat uw klacht oprecht is en voortkomt uit oprechte en gerechtvaardigde zorgen. Uw klacht biedt ons de kans om eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. We nemen iedere klacht serieus en behandelen deze met grote zorgvuldigheid.
Vaak ontstaan klachten door misverstanden die vaak in een goed gesprek kunnen worden rechtgezet. Daarom geven we de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Dit stelt ons ook in staat om een beter beeld te krijgen van de aard van de klacht en hoe deze is ontstaan. Op deze manier hopen we snel tot een oplossing te komen.
Mocht het probleem niet oplosbaar zijn via een gesprek of heeft u liever geen gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Om ervoor te zorgen dat uw klacht objectief en deskundig wordt behandeld, hebben we onze formele klachtenregeling uitbesteed aan Auxilium Adviesgroep B.V. in Leusden. Auxilium beschikt als professionele dienstverlener binnen de accountancybranche over alle expertise om uw klacht zorgvuldig en objectief af te handelen.
Klachtenformulier
Om uw formele klacht in te dienen, kunt u gebruik maken van het klachtenformulier dat u hier kunt downloaden. U kunt het ingevulde formulier per e-mail sturen naar klachtenregeling@auxiliumadviesgroep.nl. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie van Auxilium. Mocht het om bepaalde redenen langer duren, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen en u informeren over de verdere procedure. Met het oog op beroepsreglementering, leggen wij klachten vast en nemen deze mee in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.
Laat een bericht achter
Hoe kun je een klacht indienen
Bij Zijdewind Adviseurs & Accountants streven we ernaar om u op een uitstekende en correcte manier van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat er fouten worden gemaakt (niemand is perfect) of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Als dit het geval is, hopen we dat u direct contact met ons opneemt, zodat we samen met u een goede oplossing kunnen vinden om het probleem te verhelpen. We gaan ervan uit dat uw klacht oprecht is en voortkomt uit oprechte en gerechtvaardigde zorgen. Uw klacht biedt ons de kans om eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. We nemen iedere klacht serieus en behandelen deze met grote zorgvuldigheid.
Vaak ontstaan klachten door misverstanden die vaak in een goed gesprek kunnen worden rechtgezet. Daarom geven we de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Dit stelt ons ook in staat om een beter beeld te krijgen van de aard van de klacht en hoe deze is ontstaan. Op deze manier hopen we snel tot een oplossing te komen.
Mocht het probleem niet oplosbaar zijn via een gesprek of heeft u liever geen gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Om ervoor te zorgen dat uw klacht objectief en deskundig wordt behandeld, hebben we onze formele klachtenregeling uitbesteed aan Auxilium Adviesgroep B.V. in Leusden. Auxilium beschikt als professionele dienstverlener binnen de accountancybranche over alle expertise om uw klacht zorgvuldig en objectief af te handelen.
Klachtenformulier
Om uw formele klacht in te dienen, kunt u gebruik maken van het klachtenformulier dat u hier kunt downloaden. U kunt het ingevulde formulier per e-mail sturen naar klachtenregeling@auxiliumadviesgroep.nl. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie van Auxilium. Mocht het om bepaalde redenen langer duren, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen en u informeren over de verdere procedure. Met het oog op beroepsreglementering, leggen wij klachten vast en nemen deze mee in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.